>yeni dekore ettigim evimden kareler

>

Evimin  girişine yaptıgım  deri kaplama ayna,altındaki  ise daha önce fiskos sehpasıydı. Şimdi ise yumurta kabuklarıyla kaplanarak,yeni kimgiyle yeni yerinde

Kapının yanındaki diger ayanamı ise kagıt hamuruyla kapladım,üzerine hazır çiçek yapraklarını monte ettim ve üzerini simle boyadım,altındaki raf  fiskos sehpasının diger yarısı, onuda burada kullandım.
This entry was posted in .kagıt hamuru, ayna, dekorasyon, yumurta kabugu. Bookmark the permalink.

One Response to >yeni dekore ettigim evimden kareler

  1. mine says:

    >çok becerikli ve zevklisiniz ellerinize sağlık diyorum tekrar🙂

Leave a Reply

