>Pike takımı

>

                                                     Bu sene yaptıgım pike takımı

 
Hazır gül çiçeklerini batik boyası ile iki ton turkuaz rengine boyadım.Sonra lale şekli verdim,telli kurdeleden yapraklarını organze kurdeleden saplarını yaptım.
 
Elyafladıgım organze üzerine laleleri dizayn ettim.   
                                                                  
Yalnız bu parçayı pikeye sabitlemedim.Sadece belirli yerlerinden tutturdum ,pike iki şekilde kullanlabilir.Aynı zaman yıkanırken oganze parça muhafaza edilmiş olur.
This entry was posted in batik boyama, ipek kurdele, lale, mefruşat, organze, pike. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Pike takımı

  1. >Arkadaşım diye söylemiyorum bu kadın süpeeer🙂 bu gün gördüm pikesi resimlerinden çok daha güzeldi.İyi günlerde kullan canım.

  2. >merhabalar biliyor musunuz siz beni arkadaş olarak eklediğinizde bende sizi wklwmwk istemiştim ama linkiniz gizli galiba o yüzden ekleyememiştim şimdi isminizden doğru buldum . Arka planı sormuşsunuz http://www.scrappinblogs.blogspot.com/ buradan alıyorum ben arkaplanlarımı bu arada işleriniz çok güzeller tebrik ediyorum

  3. Tia Ném says:

    >Estou fascinada com tantas belezas. Voc~es gostam muito de flores tbém. Lindas!!!Amei as almofadas!bjs: Tia Ném.

  4. celebi74 says:

    >süpermiş bu ben neden görmedim acaba😕

  5. turkuaz says:

    >Nilgüncüm vakit bulup,blogları tamamını inceleyemiyoruz,böyle atladıklarımız oluyor…………teşekkürler.

Leave a Reply

