>Kat-ı sanatı laleli ranır

>

Deri çalışmalarımdan başka bir örnek daha zemin panzot deri,lale motifleri gerçek deriden.
 Kat-ı sanatını duydunuzmu bilmiyorum,Osmanlı zamanında revaçta olan bir sanat dalı bende ondan esinlenerek yaptım.Yakında başka çalışmalarımı da paylaşacağım sizlerle kat-ı sanatını sevdim güzel işler çıkıyor.Denemenizi tavsiye ederim ,biraz sabır isteyen bir iş küçük parçalarla uğraşmayı sevenler için :))
This entry was posted in dekorasyon, deri çalışmaları, hakiki deri, kat-ı sanatı, lale, laleli örtüler, mefruşat, suni deri. Bookmark the permalink.

One Response to >Kat-ı sanatı laleli ranır

  1. sesiber says:

    >Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim. Bu vesileyle gördüm blogunuzu ve bu çalışmanıza bayıldım. Ellerinize sağlık.SevgilerSibel

Leave a Reply

