>Turkuaz Güllü Yastık

>

 Organzeden güller,telli ipek kurdeleden yaprak ve hazır çiçeklerden lale kombinasyonu.

 Çiçeklerin diplerine,takıda kullanılan metal  şapka aparatı, saplarına da organze kurdele kullandım.

This entry was posted in gül, ipek kurdele, kurdele nakışı, lale, mefruşat, organze kurdele, yastık. Bookmark the permalink.

One Response to >Turkuaz Güllü Yastık

  1. Anonymous says:

    >sizler gibi insanlarla yakından görüşmek isterdim hatay da görev icabı bulunuyorum. Burada malzeme bulmak zor. Ne kadar şanlısınız çok becerikli ve değerli öğretmenleriniz var. Biraz kıskandım.El sanatları kursuna gidiyorum ama fikirlerimi gerçekleştirecek öğretmenleri zor buluyorum.Bu yüzden sitenizde benim gibi insanlara yaptıklarınızı daha ayrıntılı aşamalı resimlerinizi çekerek anlatırsanız çok memnun olurum. Allah elinize, sağlığınıza dert vermesin.Başarılar allaha emanet olun.

Leave a Reply

