>Batik boyama

>

Seneler sonra batik boyamaya geri dömdüm.Şu an pebeo batik bayasının düzenlediği yarışmaya hazırlanıyorum.Kurs hacam Sevgi Hanımın yönlendirmesiyle katılıyorum, İnşaallah güzel bir sonuç alırım hayırlısı ile tabiiki.Yarışmadan sonra yaptığım işi sizlerle paylaşacağım.

Bu ötüyü onsekiz sene önce yatak odam için yapmıştım.O zamanlar batik boyama, revaçta idi.Bende batik siparişleri çalışmıştım,Resim yapmayı severim,zevkle çalışıyordum.
This entry was posted in örtü, batik boyama, mefruşat. Bookmark the permalink.

3 Responses to >Batik boyama

  1. >arkadaşım bana uğrayabilir misin ?🙂

  2. >canım bu arada ben sana haber vermedim galiba ben eski adrese döndüm :S sende hala o sorunlu blog gözüküyor buradayım yenile beni :)http://karafilnakisribbonembroidery.blogspot.com/ birde blog şablonun çok güzel nereden buldum bana da verir misin ?😀

  3. Nati says:

    >hola mi nombre es Nati y hoy he decidido pasearme por blog al azar para ver que me encuentro y me he encontrado con TU blog es fantastico y tiene mucha personalidad,le has dado un toque que lo hace especial sin contar lo interesante que és, me gusta lo que haces y te Felitito por lo que has logrado, me quedo aquí como segidora y en un futuro Amiga.Yo tengo un blog que me gustaria que conocieras se llama:"LOS CUENTOS DE NATI". Si te gusta que crees que merece la pena estás invitad@ a quedarte seria un honor para mí.Hasta pronto besos Nati.

Leave a Reply

