>Bursalı blogcular bir arada

>

Geçte olsa bu konu hakkında bir şeyler yazmam lazım,daha önce dedigim gibi blogumdaki bir arıza nedeniyle geciktim.Çok güzel bir gündü,umuyorum ki güzel dostlukların başlangıcı olacaktır.Emegi geçen tüm arkadaşlara ve hediyelere tek tek teşekkür ederim.
Ayrıca Osmangazi Belediye başkanına ve çalışanlarına gösterdikleri ilgiden dolayı teşekkür ederiz.
This entry was posted in BURSA, Bursa blogcuları. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Bursalı blogcular bir arada

  1. celebi74 says:

    >merhabaaa!!! bende memnun oldum ve iyiki orada oldunuz da sizi tanıma fırsatı buldum… allah nasip ederse devamında görüşmek kısmet olur inşaallah….

  2. annemineli says:

    >Canım öncelikle ziyarete teşekkür edeyim,sonrada iyiki görüşmüşüz,tanışmışız,herşey gönlünce olsun,sana kucak dolusu kolay gelsin diyorum.Sevgilerr.Öptüm….

Leave a Reply

