>yatak örtülerinden kareler

>

Merhabalar işlerimin yoğunluğu yüzünden bloguma bakamıyorum,bitirmeme az kaldı yarın bitecek inşaallah.Ben de buldugum ilk fırsatta yaptıklarımdan birer kare sizlerlepaylaşayım dedim.Çuvaldan yaptığım yatak örtüsünün yastığı.

 Bu da deriden olanın yastığından kareler yakında daha detaylı görüntülerle  ve açıklamalarla sizlerle beraber olacağım şimdilik,Allaha emanet olun görüşmek üzere.

This entry was posted in çuval, deri, mefruşat, yatak örtüsü. Bookmark the permalink.

3 Responses to >yatak örtülerinden kareler

  1. >her ikiside çok değişik ve şık görünüyor.bitmiş hallerini merakla bekliyorum arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler

  2. >Ellerine sağlık arkadaşım her zamanki gibi çok güzel olduklarına eminim🙂

  3. >Çalışmalarınızı merakla bekliyorum.Ellerinize sağlık.Başarılar diliyorum.Sevgiler.Aida

Leave a Reply

