>Deriden Salon Takımı

>

 
 Eveeeet!!! yazmıştm ya bu ara komşumun kızna yaptıklarımı paylaşacagım sizlerle.Bugünkü  yayınlıyacagım çalışma, hediye olarak yaptıgım salon takımı.
Krem rengi suni deri üzerine gerçek deri ve titanyum çalışmam.
Mor çiçegi gerçek derinin arkası (güderi )tarafından çalıştım.Çiçegin ortasına ve yapraklara tıtanyum kullandım.
Boyutlu boncuk boya ile deseni tamamladım.Deseni ve renkleri mobilyanın renk ve modeline uydurmak için bayagı ugraştım.
Tabikii!!!!!! ugraştıgıma degdi.Mobilya ve objelerini tamamlayan bir takım oluşturdum. Huzur dolu,saglıklı günlerde kullasın !!!!
This entry was posted in boyutlu boncuk boya, dekorasyon, deri çalışmaları, güderi, hakiki deri, mefruşat, salon takımı, suni deri, titanyum. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Deriden Salon Takımı

  1. Tiryaki says:

    >nefis bişey olmuş,ellerinize sağlık

  2. >Ellerine sağlık arkadaşım🙂 yine çok güzel her zamanki gibi .

  3. >ayyy ne cici şeyler var bu sayfada.maşallah…

  4. turkuaz says:

    >Maite – vitoma =Teşekkürler!!Tiryaki,Kurdele nakışı ve Bir güzel çift hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim,bu güzel yorumlarınız için…..Sevgiler:))

Leave a Reply

