>Deri Sehpa Takımı

>

Deriden çalıştıgım sipariş sehpa takımı….
Zemin suni deri,çiçek ve yapraklar gerçek deriden…..

Bu takımda beyaz iş örnegini kullandık,zemini oyduktan sonra, hazırlamış oldugum çiçekleri ve yaprakları monte ettim………

This entry was posted in deri çalışmaları, deri çiçek, gerçek deri, sehpa, suni deri. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Deri Sehpa Takımı

  1. hobivakti says:

    >Çok hoş olmuş.Elinize, emeğinize sağlık. :)Güle güle kullanın. Bu arada, bloğunuzdan bloğuma birkaç şey eklemek için müsadenizi almıştım ve eklemiştim o zamanlar blogcudaydım şimdi blogspota taşındım. Bloğumda size ait şeyler görürseniz şaşırmayın. :)(:Güzel bir gün dileği ile.

  2. neduk says:

    >Fevkalâde olmuş. Tam deri parçalar elimdeyken gördüğüm iyi oldu:))) Ben de kolyesini yapayım bâri. Sevgiler.

  3. >ne kadar güzel olmuş,normelde dantel yada kumaş örtüleri sevmem ama deri olunca iş değişiyor,aklımda olsun bu bayıldım:):)sorunuzu yanıtladım,umarım işe yarar sevgiler

  4. GÖNÜL says:

    >öncelikle bloğuma hoş geldiniz çok güzel ve değişik çalışmalarınız var bloğunuzu çok beğendim sevgiler tatil sebebiyle gecikmeli cevabım için kusura bakmayın

  5. turkuaz says:

    >Nedret hanım begendiginize sevindim,merakla bekliyorum sevgiler…Teşekkürler beticim,ben de derileri seviyorum.Bir başka duruyor!!!Sevgiler.Estagfirulah Gönül hanım,sizde hoş geldiniz.Güzel düşünceleriniz için sagolun,sevgiler..

Leave a Reply

