>Yenilenen Mutfak Tülüm

>

 Mufak tülümün kenarı kazaya ugramış,yırtılmışıtı.Bana da bahane gerek, degişkligi seviyorum ne yapayım.Ne zamandır elim degip yapamamıştım.Seneler önce kilo ile almış oldugum tüllerim de var,malzeme hazır koyulduk işe!!!!!Tabiki dümdüz tül dikmek olmaz farklı bir şey yapmalı dedim.Ve!! bu ara biliyorsunuz ne yapsam deriden yapıyorum.Mufak tülüm de bundan nasibini almalı degil mi?

Katlamalı tülün ucunu suni deriden yaptım,üzerine  de hakiki deriden LALELER!!!çalıştım.Desen ve tasarım bana ait.Kullanış açısından nasıl diye bir soru aklınıza gelebilir..Malum mutfak ,yag ve yemek buharı problemi var.Leke olurmu bilmiyorum  net bir bilgim yok,kullandıkça görecegim.Daha sonra bu konu da size bilgi veririm.Yıkama konusunda problem yok çünkü ucunu  cırtlı yaptınızmı oldu,deriyi çıkart güzelce sil,tülü yıka tamam!!!

This entry was posted in dekorasyon, deri çalışmaları, hakiki deri, lale, suni deri, tül. Bookmark the permalink.

18 Responses to >Yenilenen Mutfak Tülüm

  1. >ay çok şık olmuş.çok beğendim.güle güle kullan

  2. >çok güzel olmuş,zaten sizin şu deri oyma işinize bayılıyorum, ne kadar muntazam ve güzel işler çıkarıyorsunuz ortaya

  3. Naile says:

    >çok güzel olmuş havva abla. güle güle kullanın, çok beğendim..

  4. Tiryaki says:

    >harikaaaa olmuş!çok şık.cırt cırt fikri de muhteşem.ellerine sağlık.

  5. turkuaz says:

    >Ugurböcegi,sagol cnm bende pek begendim:))Yetenek sizin,Teşekkürler deri işini sevdim,bakalım daha neler olur,Bu arada kendinize haksızlık etmeyin,yeterki isteyin….(yetenek sizin)Nailecim sagol cnm,bu arada senin bloguna bir türlü izleyici olarak giremiyorum.Bir bilginmi varmı?Yardımcı olursan sevinirim.Sevgiler…Tiryaki hobi,evet cırt böyle yerler de çok işe yarıyor,sevgiler cnm.Güzel bir hafta diliyorum hepinize….

  6. hulela says:

    >harika olmuş ellerine sağlık güle güle kullan

  7. evatolyesi says:

    >Çok şık görünüyor ellerinize sağlık.Sevgiler:)

  8. >Ellerine sağlık süper olmuş arkadaşım. Sevgiler…

  9. celebi74 says:

    >şekerimmmm harikasın sen.. süper bir perde olmuş bu.. hemde kullanışlı olması bir artı daha aldı.. süpersin.. esra ya selamm.. öptüm ikinizideee…

  10. CEYLAN says:

    >ellerine sağlık çok şık olmuş vallahi..

  11. hobivakti says:

    >Buradan bakınca çok güzel görünüyor :)Ellerine sağlık.

  12. turkuaz says:

    >Hulela,evatölyesi,Sibel'in hobi dünyası,ceylan vehob vakti bu güzel yorumlarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkürler.Hepinize kucak dolusu sevgi ve selamlar…Nilgüncüm sagol cnm,Esra ve benden de sevgiler……..

  13. Tiryaki says:

    >merhabalar.burdan cevaplıyım dedim.ben de cok usta olmamakla beraber,eğer dekoratif olarak kullanacaksanız olur.ama kullanıma gelir mi bilemiyorum açıkçasıporselen gayet güzel boyanıyor,peçeteleniyor da.ama dediğim gibi kullanım için bişey diyemiyorum.

  14. GÖNÜL says:

    >çok şık bir perde olmuş motifler de çok zarif ellerinize sağlık

  15. turkuaz says:

    >Tiryakicim verdigin bilgi için teşekkür ederim cnm….Gönülcüm sagol sevgiler….

  16. Benhurum says:

    >Öncelikle güzel yoruun için teşekkür ederim tatlım;)Çalışman oldukça başarılı ve uçlarının çıkarılabilir olması sebebiyle de bi o kadar kullanışlı, ellerine sağlık.Hayırlı Cuma'lar ve iyi haftasonları…

  17. emel says:

    >tül çok şık olmuş gerçekten, güle güle kullanın inşallah..

  18. turkuaz says:

    >Benhurum,bende teşekkür ederim cnm Sevgiler.:))Emelcim sagol cnm,sevgiliyle kalın:))

Leave a Reply

