>Amerikan Servisi (6)

>

İşte yeni bir amerikan servisi daha,dügünler,ev kutlamaları,bebek vs derken bu servis takımları devam edecek. Hediye gidecek o kadar yer var ki,bende en güzel kendi el emegin diye düşüüyorum.

Bu takım da kahverengi simli deri üzerine krem rengi deri ile çalştım.

Artık hepiniz biliyorsunuz benim laleye olan tutkunlugumu,bu da güzelim lale desenlerinden nasibini almış bir takım…….
This entry was posted in amerikan servisi, dekorasyon, deri çalışmaları, lale, suni deri. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Amerikan Servisi (6)

  1. havlu-dantel says:

    >Selam… Çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık🙂 Servislere astar yapıyormusunuz merak ettim..

  2. hobivakti says:

    >Ay çok güzelll. Renk, model harika. ELlerine sağlık.

  3. Tümay says:

    >Merhaba. Sayfama bıraktığın not ve oylama için teşekkür ederim:) Emeğine sağlık çok güzel olmuş Amerikan servisler. İnsanın yeteneği olunca böyle oluyor işte:) Haklısın en güzel hediye el emeğin… Sevgiler…

  4. >servislerde perdede harika olmuş bayıldım ellerinize sağlık sevgilerimle

  5. >harika olmuş,Sevgiler

  6. turkuaz says:

    >Havlu dantel,hobi vakti,tümay,sarı mutfak ve mormenekşeler.Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar,yorum ve düşünceleriniz için sevgiyle kalın……..

  7. >yine takdire şayan bi çalışma olmuş. Gerçketn bu çalışmalrınızı çok ama çok beğeniyorum. baktıkça bakasım geliyor eminim çok emek istiyordur

  8. >"Yatak örtüsü" başlıklı çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı. Hayırlı günler dileğiyle.

Leave a Reply

