>TurkuazLale Pazarı Açıldı!!!

>

Bugün itibariyle Online alışveriş yapabileceğiniz TurkuazLale Pazarı açılmıştır.Güzel bir hafta sonu dilerim.

This entry was posted in turkuazlale pazarı. Bookmark the permalink.

12 Responses to >TurkuazLale Pazarı Açıldı!!!

  1. ruşen says:

    >hayırlı uğurlu ve bol kazançlı olsun…

  2. mine says:

    >hemen tıklayıp neler var bakıyorum hayırlı olsun

  3. hobivakti says:

    >HAyırlı olsun. :)Bol satış ve hayırlı kazançlar dilerim.

  4. neduk says:

    >Hayırlı olsuuun. Bol kazançlar dilerim. Sevgiler.

  5. celebi74 says:

    >hayırlı olsun canım benim! bereketli satışlar dilerim.. muck!!! ayrıca etkinlikte eşleşmişiz🙂 çok sevindim…. muck muck…

  6. devince says:

    >bol kazançlar…Emeğinizin karşılığını almanızı diliyorum

  7. turkuaz says:

    >Ruşen hanım,Mine hanım,sevgi sevdalısı,Hobi vakti,Nedret hanım,Çelebi74 ve Devince hepinize temennileriniz için ayrı ayrı teşekkür ederim.Sağolun ALLAH cümlesine ve bizede hayırlı,helal kazançlar nasip etsin.Devince,evet emeğin karşılğını almak önemli,en korktuğumda fazlasını almak fiyatlandırmakta çok zorlanıyorum.Hep şöyle dua ederim (Rabbim hakkım olanı almayı nasip et)kimse madur olamasın.Hepinize kucak dolusu sevgiler:)))

  8. evcilik says:

    >Dükkanın hayırlı olsun umarım bol kazançlı olur,hemen kapısını tıklamaya gidiyorum..sevgiler.

  9. turkuaz says:

    >Evcilik,temennilerin için sağol cnm.Kapımım herzaman herkese sonuna kadar açık:))sevgiler….

  10. >Hayırlı uğurlu olsn, bol kazançlar, bol müşteriler diliyorum

  11. Anonymous says:

    >Hayırlı olsun ama ben neden açamadım pazarınızı bu arada harikalar yaratıyorsunuz

Leave a Reply

