>Yarımlar Tamamlandı,

>

Bu kutuların tarihlerini hatırlamıyorum,en az 8-10 sene vardır.Yenilenince pekte güzel oldular.

Bu da cips kutusuydu,sakladım( kızım kızıyor bana at gitsin diyordu:)ama hiçte fena olmadı.Nerdeyse unutuyordum peçeteler de tarihi 10-15 senelik, kızların peçete koleksiyonuydu.Onlarda işe yaradı vitrine çıktı.

This entry was posted in dekorasyon, kutu, peçete transferi. Bookmark the permalink.

3 Responses to >Yarımlar Tamamlandı,

  1. hobivakti says:

    >Ne güzel olmuş. Ellerine sağlık.

  2. Gülcan says:

    >çok güzel olmuşlar bende olsaydı hemen ya tokalarımı yada makyaj malzemelrimi koymuştum sevgiler.

  3. >çok güzeller özellikle üstteki kutulara bayıldım

Leave a Reply

