>Kızıma Sürpriz

>

 Resim çerçevesi ve kutu,bunları da küçük kızıma sürpriz olarak yaptım.

 Kendi koleksiyonundan seçtiğim peçete ile süsledim.

Bu işi sevdim,fırsat buldukça evdeki uygun objelerle devam edeceğim:))

This entry was posted in çerçeve, dekorasyon, kutu, peçete transferi. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Kızıma Sürpriz

  1. >çok şık görünüyor romantik romantik hartika olmuşlar ellerine sağlık

  2. Tiryaki says:

    >çok cici,hem de şıklar.ellerine sağlık,çok sevdim ben.kızın beğenmezse talibim😀

  3. >Ellerine sağlık harika görünüyorlar canım, ben biraz önce peçetelerimi karıştırırken bu desen peçeteyi ayırmıştım, sende görünce çok şaşırdım ve sevindim zevklerimiz aynı diye😀 Sevgiler…

  4. Gülcan says:

    >çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık sevgilerimle.

  5. >selam elıne sağlık canım kızınız ıyı gunlerde kullansın

  6. celebi74 says:

    >çok ciciş olmuş.. eline sağlık..

  7. ruşen says:

    >çok şıklar doğrusu… güzel günlerde kullansın kızınız…

  8. deniza17 says:

    >Çok güzel ve sevgi dolu görünüyorlar. Ellerinize sağlık

Leave a Reply

