>Hediyelere Devam

>

 Bugün yeni bir deneme yaptım,kat’ı sanatının oyarak yapılanını uyguladım.Deseni çizdikten sonra makasla oydum.

 Sonra altına renkli gerçek deriden parça koyup yapıştırdım(bu safhası beni biraz zorladı ,çünkü yapıştırıcı taşınca leke bırakıyor)

Sonuç,ben beğendim siz ne dersiniz?Hediye olarak sıraya geçti:))

This entry was posted in amerikan servisi, dekorasyon, deri işleri, gerçek deri, kat-ı sanatı, suni deri. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Hediyelere Devam

  1. >harika olmuş canım emeğine değmiş ellerine sağlık

  2. Nedret says:

    >Çok güzel olmuş. Nalan'cığım görse bayılır. Ellerine sağlık. Sevgiler.

  3. Tiryaki says:

    >ben beğendim walla,hem de cok😉

  4. turkuaz says:

    >Teşkkürler örgü çantam(öteki yorumunuza ne oldu anlamadım.bazen kayboluyor yorumlar)Sağolun Nedret hanım sevgilerTiryakiciğim beğendiğine sevindim:))

  5. >çok güzel olmuş arkadaşım ellerine sağlık…

  6. >SÜPERRR valla muhteşem hatttaaaaa

  7. >sahibi çok şanslı çünkü gerçekten çok güzel, çok özenli tasarımlar

  8. Anonymous says:

    >çok guzel olmuş canım ellerine sağlık

Leave a Reply

