>Etiketlendim:))

>

Artık markalaşma zamanı geldi dedim kendi kendim:)),o zaman faliyete geçtim önce kısa ve kalıcı bir isim buldum tu’la mefruşat sonra, pasajdan etiketci pasajı,Tuba hanımla mesajlaştık,tabi ki kızım için  de wuu desing  ismi adı altında etiket yaptırdım, kendilerine gösterdikleri ilgi ve yaptıkları işten dolayı çok teşekkür ediyorum.Ben kalite ve baskısından  memnun kaldım sizede tavsiye ederim.
çok yakında yeni işlerimle sizlerleyim sevgiler..

This entry was posted in etiket, tu'la, wuu desing. Bookmark the permalink.

One Response to >Etiketlendim:))

  1. >çok güzel olmuş güle güle kullanın

Leave a Reply

