>Cep telefonlarınız üşümesin:))

>

Sevgililer günü nedeniyle nasıl birşey yapsam  diye düşünürken cep telefonu kılıfı yapmak geldi aklıma.Derilerin başına oturdum ilk deriyi keserken birden aklıma palto görünümlü kılıf yapsam nasıl olur dedim ve denedim.Ve sonuç bu güzellik çıktı:))

 Sonrası sırayla geldi.Terzi olmanın avantajı da var bunları tasarlamam da bunada ceket giydirdim…

 Eeeee abiye olmazsa olmaz değil mi?Hemen bir dantelli elbise ben buna bayıldım çok hoşuma gitti.

İlk cep telefonları bunlar arkası geliyor…Hepsi pasajda alıcılarını bekliyor…

This entry was posted in abiye, ceket, cep telefonu kılıfı, deri işleri, elişi, gerçek deri, palto. Bookmark the permalink.

7 Responses to >Cep telefonlarınız üşümesin:))

  1. >favorim kemerli olan;) elinize sağlık

  2. Anonymous says:

    >çok süper olmuş ellerine sağlık canım

  3. Yeşim says:

    >Ablacığım çok güzel olmuşlar ellerine sağlık🙂 ben de kemerli olanı çok sevdim, bol satışlar🙂

  4. >ellerine sağlık şekerimmmmm muck

  5. CaNaN says:

    >Kemerli olan çok hoş olmuş. ellerinize sağlık. eğer kabul ederseniz blogumda ödülünüz var. sevgiler.http://ceyizimiz.blogspot.com/2011/02/odulum.html

  6. >Çok şker olmuşlar, ellerinize sağlık, iyi satışlar.

  7. turkuaz says:

    >Arkadaşlar hepinize güzel yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim:))

Leave a Reply

