>Süperrr Tırtıllarımmmm

>

 Tırtıllarım nasıl arkadaşlar? Süper değil mi?Cep telefon kılıfı yaptım,pasajda gördüm, adını hatırlayamıyorum kendisine soracaktım  ama kaldırmış herhalde bulamadım…

 Bu kırmızı bayan tırtıl:))

 Bu da siyah bay tırtıl:))

This entry was posted in aksesuar, cep telefonu kılıfı, deri işleri, elişi, tırtıl. Bookmark the permalink.

7 Responses to >Süperrr Tırtıllarımmmm

  1. >gördüğüm en şirin tırtıl bunlar:)) ellerine sağlık canım

  2. Anonymous says:

    >çok şeker olmuşlar ellerine sağlık canm.m ş

  3. >ayy çok şirinlerr!!

  4. >Muy original, me gusta.Bss.

  5. turkuaz says:

    >Örgü çantam,bencede şirinler…Müminecim sağol cnm.Nilgün,teşekkürler..Maite-vitoma teşekkür ederim.

  6. fuska says:

    >çok tatlılar🙂 büyük görünüyor ama cep telefonu kılıfının üzerinde gezdiklerine göre minikler.

  7. turkuaz says:

    >Teşekkürler Fuska,bu tırtıllar biraz besili:))baş parmağım kadar var cnm..

Leave a Reply

