>Her Yerde Kalp Var Etkinlik Hediyem

>

 Bildiğiniz üzere Çelebi 74 her yerde kalp var adı altında bir etkinlik düzenlemişti.Bende bu etkinliğe katılanlardanım.Eşleşme sonucun da Lolipu arkadaşla eşleştik ben buna çok memnun oldum doğrusu,kendisini takip ediyorum harika işlere imza atıyor.İşte bu da benim etkinlik hediyem cep telefonu ve bozuk para cüzdanı.

 İnşaallah telefon ölçüleri uyar:))

 Cüzdanın yanına bir de anahtarlık taktım çanta içinde anahtar bulmak ne eziyettir bilirsiniz..

Lolipu’cum sağlıklı ve iyi günlerde kullan..

This entry was posted in anahtarlık, cüzdan, cep telefonu kılıfı, deri işleri, etkinlik, hediye, kalp. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Her Yerde Kalp Var Etkinlik Hediyem

  1. ada ve deniz says:

    >çok güzel olmuş ellerine sağlık

  2. >çok beğendim canım ellerine sağlık nilgünde görünce birde buraya yazayım istedim . karşılıklı eşleşmeniz çok hoş benim eşim ilk kez tanışacağız ama armağanım ulaşmadı sanırım.her ikinizinde hazırladıkları harika sevgiler.

  3. OYA says:

    >çok güzel gerçekten.ellerinize sağlık….

  4. >Verdiğiniz hediye de aldığınız hediye de çok güzel. Güle güle kullanın.

Leave a Reply

