>Havlu Seti (2)

>

Havlu setlerimden ikincisi  Fransız dantelinin motiflerini oyup,işledim.Etrafınada tülden fırfırla tamamladım..Havlularda bambu ipliğinden dokunanı tercih ediyorum..

Sabun kesesi,  tülden kese ve üzerini işledim.

Sabuna dantelden motifleri transfer tutkalı ile yapıştırdım..

Lavanta keseciği,miss gibi kokuyor:))

Havlu setim pasajda satışta..

This entry was posted in fransız danteli, havlu, havlu seti, kese, lavanta kesesi, sabun. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Havlu Seti (2)

  1. Anonymous says:

    >hepsi okadar güzel olmuşlarki bayıldım ellerine sağlık canım .bol kazançlar kolay gelsinhamarat arkadaşım benim.bir önceki yorumum gelmedi galiba.öptümmm.

  2. Jud says:

    >Olá,Sou do Brazil e gostaria que visitasse meu blog, para responder porque tenho muitas visitas da Turquia o que me deixa muito feliz!Estou seguindo,Abraços,Jud-artes.

  3. ELİF ŞEN says:

    >eline sağlık arkadaşım mis gibi olmuş:)

Leave a Reply

